söndag 25 november 2007

Det blev inge julskyltning, det var ingen som var sugen och själv ville jag inte mysa runt idag kände jag. Men det gör väl inte så mycket nu, hänger med i bandyn o myser inne ist, varmt och skönt! Man kan inte säga annat än att det ser bra ut i bandyn... Heja Heja! Om en vecka får jag komma o heja. Nej, nu blev det 4-4... Kom igen då! Har gjort lite nytta idag, faktiskt en hel del i pluggandet.. men inget städande och ingen tvätt, annars brukar jag ju sysselsätta mig med det på söndagar men icke idag. Här är inte städat på skitlänge tror jag, nästa hel är min men nu tror jag ingen av grabbarna städat när det var deras tur, grrrrrr, men det är första gången det händer och han som skulle städat förra helgen var inte hemma då, och han som ska städa denna är inte här. Men då tycker ju jag man städar en annan dag såklart, man måste faktiskt inte städa på helgen. Annars är det ju min helg nästa helg som sagt och då är ju inte jag här heller... så jag kanske ska ge igen om jag står ut :P Mitt rum o tv-rummet har jag städat flera gånger under den tiden iaf för det ser jag som mitt också.. Spisen har jag såklart skurat också, tja..så det är väl inte så skitigt egentligen, det är lite skräpigt i heltäckningsmattan då.. Förresten så märks det när A inte är här för jag o han den andra är inga hejare på att plocka ur diskstället, vi använder det som står där om o om inge, A är ju där o plockar ur snabbare än blixten annars :) Haha, viktig fakta här nu! 4-5 Jiho! Brabra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar