torsdag 15 november 2007

Nu är det jul igen o nu är det jul igen... Jag lyssnar på julmusik! Blev så himlarns sugen på jul nu och det är inte sååå långt kvar..
Har varit på föreläsning idag då, han pratade i hundratio som jag hört talas om men jag tyckte det var kanonbra och intressant! Oho, det var länge sen :) Ett plus är att man fick papper med allt han sa så man slapp anteckna, iofs så antecknar jag aldrig utan lyssnar bara uppmärksamt men det är alltid bra att har det kvar också ju. Det handlade om precis vad vi ska skriva examensarbete om, kanske var det därför jag lyssnade så intensivt?! Förskolepedagogiken i skolan och då främst utifrån leken med hjälp av vår käre vän Vygotskij! Något sådant har vi ju tänkt som ex-arbete men inte helt så, men förskola-skola steget på något vis. Tjoffs, nu avslöjade jag det också, sno det inte!
Inget bra på teven ikväll förns vilda kocken kl nio, man kanske skulle plocka fram symaskinen? Eller baka kakor? Eller rentav plugga lite?


Se så julig o fin min fönsterlampa är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar