onsdag 28 november 2007

Snipp snapp slut så var sagan slut.. Idag gjorde vi sagoliksagolek på förmiddagen, fick även hitta på en saga själva och dramatisera och visa upp, skoj! På eftermiddagen var det examination, att leda en övning. Lugnt och avslappnat i gruppen, det var riktigt roligt faktiskt, även om vi blev rätt trötta på slutet efter alla lekar! Men där fick man lite förslag som man kan använda, bra att prova på också innan man gör det med barn. Allt gick fint iaf!

Nu har jag en del att göra, ska försöka få upp nya gardiner, skriva in alla citat som ska bli två sidor om drama på bussen imorn och läsa en bok som jag ska använda då jag ska berätta min saga imorn. Så skulle jag ha packat o vart över till Ålidhem med den också, och innan jag packar måste jag hämta upp tvätten. Tjohej det låter som det är fullspäckat schema för kvällen :) Middag ska man visst också äta och så skulle jag haft lite matsäck/lunch till bussen imorn då jag måste springa direkt från skolan. Biljett är bokad nu iaf. Jaja...

Nu har det kommit ett litet problem här och jag vet att jag lovade förr att vi kunde vara hemma hos mig men nu har det dykt upp ett litet hinder så det går inte längre, o oden var tydligen bokat.. Så ni andra kanske kan försöka hitta något också? Det ligger väl ändå inte bara på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar