söndag 4 november 2007


Elvis, en tant, Mimmi, sjörövare, lik, slalomåkare.. Ja det var några av de nunnan var på fest med igår! Vi fick till ännu en jättetrevlig klassest, så himla synd att det är slut nu... 10 pers blev vi igår, fyra mindre än förra gången men skoj hade vi ändå. Käkade tacos tills det sprutade ur öronen, spelade spel, lekte lekar och pratade. Min bibel var poppis och vi sjöng psalmer och sjörövarsånger då vi lagade mat. Det blev en lång kväll med många timmar, var hemma vid två och då var vi där vid fem och bara i lokalen hela kvällen, så nio timmar, tjo, det var en lång fest!

Idag fick jag sovmorgon vilket var superskönt, sedan låg jag kvar i sängen och läste sedan jag vaknat också, en riktig softdag, steg upp och satte mig framför teven och käkade frukost. Så ringde farmor o farfar och ville komma o hälsa på så de har vart hit en sväng och sett hur jag bor. Jag tänkte gå och träna idag men jag är lite småseg och har insett att det är fulltupp på teven så jag funderar att skippa träningen och stanna hemma med teven istället, kanske kan ta en promenad då jag såg att det var en timmes glapp mellan två program iaf. ;) Funderar även på att tvätta men det blir nog senare, eller imorgon. Jag har faktiskt gjort lite nytta idag ändå, har skickat iväg två restuppgifter som jag slutfilade lite på. Well, här är mina planer för dagen;


14.00 Svensson Svensson

15.45 Greys

16.40 Sjunde Himlen

17.00 Singalong

19.00 Top model

20.00 Mamma söker fru!!!! Final, HEJA JONAS!

Som ni ser är det ett glapp på 75 minuter mellan greys och Svensson så där ska jag klämma in en prommis, egentligen är det Bonde söker fru nu med som jag missat så jag ska nog slänga mig i soffan redan nu. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar