lördag 24 november 2007

Kyrkosjungningen gick fint, vi var så duktiga så ;) Och där var faktiskt en hel del folk och tittade tillslut, tyvärr var det ingen som jag känner som tog foton på oss men det var nån med en jättekamera där och fotade och andra vänner/släkt som knäppte kort, och på slutet fick vi applåder också.. Det var nästan som när Sune börjar applådera i kyrkan när Anna sjunger!

Efteråt gick jag ner på stan och kikade, hittade faktiskt lite julklappar som jag köpte sen hittade jag en del som jag inte köpte också men jag fick lite idéer iaf! Bla till vänner-presenten. Shoppade lite till utlandsbarnen också eftersom jag måste skicka iväg sånt snart om det ska hinna fram. Det kanske redan är försent förresten? Men det gör väl inget om det kommer lite sent heller. Blev inte kvar så längen utan for hem eftersom jag blev så hungrig, tog bussen hem, huu! Men men.. Nu ska jag kika på Peking Express

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar