fredag 9 november 2007

Headace

Jag har provat gjort cornbread idag, har ni ätit det nån gång? Jag var då hemskt förtjust i det i usa så jag tänkte jag kunde prova här hemma då, men nääe, visst de var helt okej men inte nå supergoda sådär. De ska vara lite fluffigare o sötare, jag provade ett muffinrecept idag och där var inget socker i, tror det ska vara lite farinsocker i faktiskt, o så blir de nog fluffigare om man gör i långpanna så jag får väl prova det nästa gång då.. Tur jag bara gjorde halvt recept för det blev bra många ändå, med tanke på att jag åt 1.5 till maten bara så lär de räcka ett tag...

Har hemsk huvudvärk, har haft hela eftermiddagen och några svängar tidigare i veckan så idag gick jag till apoteket och köpte tabletter, kvinnan där var hemskt trevlig och hjälpsam så nu fick jag nå tabletter som nyss hade blivit receptfria som hon sa skulle vara bra för mig.!? Det är bra när dom är hjälpsamma på sånnadär ställen... Fast tänk om man bodde i usa eller Grekland eller Spanien eller så och kunde få köpa bra mediciner som tex rinexin receptfritt, vilken dröm! ;) Haha.. Tja ska ligga o slumra lite mer i soffan nu, har gjort det ett tag. Kanske smiter över till Ålidhem en sväng om huvet blir piggare och jag inte somnar eller så! Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar