måndag 19 november 2007

Extreme home makeover är lite för mycket va? Skulle tro det! Jag har insett redan nu att jag inte kommer orka se Prison break också, trist alltså men lika bra att inse det redan innan istf att somna efter halva! :) Börjar ju 8 imorn också så det blir nog tufft ändå. Har lyckats läst klart båda böckerna som skulle läsas iaf då vi ska ha litt sem imorn, ska bara försöka få till två kluriga dikussionsfrågor med väl formulerade bakgrunder, suck! Så då har jag inget alls på onsdag och kan försöka skriva mina två sidor då, två sidor låter inte mycket men med 12 p och om detta så kan det bli tufft. Men som vi diskuterade idag, det borde inte kunna bli fel på den uppgiften eftersom man ska skriva om hur man vill arbeta med dansen. Förresten har vi dansat jättefint idag! Var uppdelade i två grupper och fick framträda för varandra; gå, springa, stå stilla och riktningar, skulle vi arbeta med och det såg faktiskt skitläckert ut! Svårt att förklara men det blev ungefär som det där Cullberg 40 år som jag såg på i söndags ;) Studiesyfte Lena! haha
Ska återgå till Home makeover o snyfterier nu då, tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar