fredag 9 november 2007

Vilket jävla skitväder

Har jag nångång sagt att regn och höst är mysigt? Hmf! Jo regn och höst kan väl vara mysigt men jag hade ju bestämt mig för att det var vinter nu så går dom och ställer till det såhär, bara stormar och regnar ute, grått och trist. Jag hade nog inte varit så deppig om det inte varit för att de sagt att det skulle komma fyra dm snö och jag hade förväntat mig det... Menmen, man får väl ta det som det är. Tillpåköpet är jag sugen på pizza också. Hur ofta händer det lixom?? Inte särskilt ofta, näe pizza är ingen favorit men nu fan visst, pizzasugen. Så man kanske ska passa på och köpa det? Fast gör jag det inte så kanske det dröjer lika längen igen innan jag blir sugen på pizza och då spars det en massa kalorier för pizza är inte kalorisnålt inte kan jag tala om för er. Ja jag gör nog så, avvaktar tills imorn och är jag fortfarande sugen då så kanske det blir pizza till mat annars håller jag tummarna på att det går över. O tillpåköpet plus 2 så får jag inte in rix längre på min radio, beror det på ovädersskiten eller? Han hoppas över till lugna favoriter som man ju blir såååå positiv av! Äh, jag är inte så arg som det verkar, det är rätt bra också, bara det här jvla vädret.. Det kan nog bli en bra dag av idag med, haha :)

Hade skola 8.30-10, det gick faktiskt bra, det märks vars den där människan hör hemma! Vi gjorde lite lära-känna övningar och namnlekar så tusan vet jag inte vad alla heter nu?! Nog för att jag kände ca 10 av de 18 personerna innan så det var inte så många nya att lära. Hamnade i basgrupp med tre gamla ansikten och ett nytt, det blir nog bra det med! Nu väntar dans på iksu i några veckor efter detta. Well, nu ska jag lägga mig under en filt i soffan och se på ingenting. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar