söndag 25 november 2007

Så nu var jag klar med dansuppgiften som jag hållit på med en vecka. Söndagmorgon, jag säger ju det! Nästa söndag får jag skriva drama då? Ohps, då är jag ju "hemma" och där brukar det inte bli mycket gjort, dessutom fundera jag ju på att fara upp igen på måndag och då ska det tydligen vara inne, fast vi inte har lektion då! Och tyvärr är det en viss mäniska som ska ha den o vi får förmodligen inte dispans en dag med henne.. ni förstår regeln denna kurs är sån att lämnar man inte in på rätt dag så får man inte lämna in förns efter fyra veckor. Sjukt? Ja! Och inte heller tillåtet säger visst "lagen" egentligen.. Men vad gör man? Jag orkar inte bråka mer. Jag kanske kan skriva klart den och lämna in på torsdag, om jag ger mig fan på det? We'll see...

Skyltsöndag idag då och igår såg ju det mysigt ut, men efter stormen inatt är det knappt nån snö kvar, eller jo, nog är det vitt, men mer skitigt vitt/grått så det är inte alls fint. Men men, man kan ju gå ner o mysa lite iaf, undra om Emma o farmorn fortfarande vill ner med mig eller om de dragit sig ur? När det ändå är söndagmorgon fortfarande så kan jag ju förbereda det som ska användas i veckan. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar