torsdag 8 november 2007

Nu är jag hemkommen från en kväll med umgänge, trevligt må jag säga! Fick smaka kycklingpaj från mormorns kokbok också, jag som inte ens äger en sån själv ännu! Men Emma hade gjort om receptet lite och hoppat över de ÅTTA lökar som skulle vara i, tja det skulle då jag iaf kalla lökpaj. Tänk er åtta lökar i ett pajinnehåll? Tja, stannade och såg lite på teven o umgicks också.

Idag har vi haft himla trevligt väder, väder som jag blir glad av, ska man inte bli dyster o så nu när det blir så mörkt? Halv fem när jag gick över till emma idag iaf var det kolsvart ute! Men under dagen var det vitt överallt, lagomt kallt och solen strålade. Hoppas på lika väder imorn, det sas att det skulle komma 4 dm snö under natten men nyss regnade det så jag vet inte hur mycket jag tror på det... Nu tänkte jag sova, eller det tänkte jag på för tjugo minuter sedan också men sen fastnar man.. Men nu SKA jag lägga mig i sängen iaf, boken har jag läst klart men något hittar jag säkert att läsa på. Börjar 8.30 imorn och går till tio, ingen långdag direkt. Inga planer för helg och sånt, det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar