måndag 12 november 2007

Men ryck upp dig!

Oj vilken himlarns segdag.. klockan är tusanimig över elva och här ligger jag kvar i sängen o bara slöar fortfarande. Men det är så tusans kallt utanför täcket så ja trivs bättre här... Dessutom har jag inget vettigt att göra idag nu heller när jag hade räknat med skola idag. Jo för igårkväll kl 22 när jag skulle stressa i säng för att orka upp till skolan 8 imorse fick jag ett sms där Ullis kommit på att vi inte hade nån skola idag.. Nähepp? Så då tog jag bort larmet på väckarklockan och gick ändå och la mig.

Det är fatksikt vitt och snö utanför idag med, det regnade inte bort igår så jag misstänker att det är tö och regn idag med då? Annars skulle det vara bra att ta en sväng till maxi då men jag tycker det är för kallt för mina gummiskor... Jag skulle vilja ha en radio men enligt el gigantos hemsida så har de inte heller någon.. osis för mig. Annars blir nog dagens projekt att klura ihop en önskelista till tomten! Det är väl dags nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar