torsdag 29 november 2007

Direkt från ybuss. Emma vägrar plugga så jag får inte heller :P Men okejdå, min batteritid räcker väl i sisådär 2 timmar så kör lite plugg ett tag då... Har precis fått se på Wild Hogs, den var lite rolig.. Evigheter kvar av bussresan och jag tycker jag har åk hur längen som hellst... Värmen börjar komma nu annars har jag varit en isbit sedan 12, rösta Ja till varma bussar! Nej nu ska jag försöka mig på två sidor drama då.. Hur mycket har jag tjatat o mde där två sidorna här på sistone egentligen? :) Idag har vi berättat sagor, tre av fem i vår grupp hade valt Prinsessan på ärten, fantasirikt! Hoppas det inte hoppar på så mycket folk på bussen nu, då kan jag faktiskt inte plugga mera. Så, bäst att sätta igång innan batteriet är slut. Hejsvejs. Förresten, jag är påväg till Bollnäs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar