tisdag 6 november 2007

Hej hå så var man tillbaka från kören då, vi var inte särskilt många ikväll men det lät riktigt bra! Jag tycker egentligen inte man borde få sjunga i vår kör om man sjunger så bra som vissa gör... Fast de hjälper ju upp oss så att vi får ha föreställningar, det skulle vi nog inte om de inte sjöng så bra som de gjorde, så kan vi andra doa med lite :) Hon som sjunger som att hon är i kyrkan (haha, jag sjunger i en kyrkkör men iaf) var inte där idag och det var rätt skönt, hon hörs verkligen! Jag vet inte ens om jag skulle ta i om jag sa att hon sjöng sämre än mig... Så måste jag säga att jag är lite ställd nu eller vad säger man, först massa positivt från Malin på bloggen igår o så tillpåköpet säger en främmande människa idag att jag har snygga skor! Hur mycket komplimanger kan man ta emot på sånt kort tid egentligen, haha ;)

Ikväll hoppar jag över pluggandet, jepp, pluggpaus och istället ska jag se på film och eventuellt spela sims, har haft sånt himla simssug ett par dagar nu så ojoj. Ska försöka få klart arbetet helt och packa ihop imorn förmiddag så kan jag vara helt ledig resten av dagen, det vore skönt kan man säga. Nej nu ska jag starta upp sims, tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar