onsdag 21 november 2007

Rädda Joppe, Ika i rutan, Bo ko, Pippi pelikan...

I helgen när tjejerna var här började vi prata om något gammalt barnprogram som vi inte riktigt mindes. Så sökte vi på youtube och där är det roligt då man hittar något, det kommer ju upp massa annat som är liknande eller så på sidan och vi hittade massor av gamla barnprogram som vi mindes! Nu hittade jag ett nytt; Hitta Joppe! Död eller levande :) Kommer ni ihåg det? Ika i rutan måste ju vara värsta barnprogrammet någonsin iaf...



Nu ska jag kika på fotbollsförsnack, tjohej

2 kommentarer:

  1. Grodfötter menade jag förstås :)

    SvaraRadera
  2. Haha, gamla barnprogram är kul. Jag kommer ihåg ett som jag tyckte var roligt. Jag minns inte riktigt vad det heter men "Simpor och groddfötter" eller nått sånt. Det kostar nog lika mycket att gå till mamma men kanske är roligare? :) Kram

    SvaraRadera