onsdag 21 november 2007

När jag vaknade imorse var jag rejält taggad på att plugga men det har trappats av och nu är väl pluggviljan obefintlig. Synd! Men, hur har det blivit så då? Jo, det är nog aldeles för lång tid kvar innan mina två sidor ska vara färdigskrivna.. Inte kan väl jag göra klart något idag som inte ska in förns måndag? Hann få lite gjort innan viljan försvann iaf, så jag ska nog skriva in på datorn det som jag skrivit i kollegieblocket tidigare så har jag lite att jobba ihop till något sen iaf. Annars vet jag iofs inte vad jag ska sysselsätta mig med idag heller, kila till pappersinsamlingen vore ju bra och kanske en prommis medan solen skiner för idag har vi blå himmel och sol! Dock orkar ju inte solen krypa så jäkla långt upp på himlen så den är väl snart borta igen.. Det är tokigt vad jag glömt bort hur mycket mörkt det är den här årstiden, mest förvånad är jag över att solen inte står mitt på himlen! Jag kanske ska ge mig på slutuppgiften på denna kurs redan idag? haha. Drömmar! Snart är det 1a december helgen, dit längtar jag! Party och så bandy! Ska väl försöka få in lite ord på datorn nu då.. Tjohej

1 kommentar:

  1. partyt längtar ja till å :) har du pratat me nå mer människor?

    SvaraRadera