onsdag 7 november 2007

Willies favoriter

Nu har jag precis avslutat baket av Willies absoluta favorit cookies; Double chocolate chip cookies. Lär väl säga att dom är lite av favoriter för mig med och jag är jäkligt nöjd med dom. Blev lite paff när första plåten kom ut och såg ut att vara helt täckt med kaka, som då man bakar snoddaskaka ungefär, tänk er det! Så jag fick skära isär kakorna lite så de blev nästan fyrkantiga, gigantiska!! Och väldigt fina. Sjönk inte ihop som de lätt kan göra utan ser helt perfekta ut och smakar underbart, kom hit och hälsa på så får ni prova!

Annars idag tycker jag att jag varit rätt duktig, skrev klart hemtentan imorse sedan gick jag till iksu och tränade, sedan har jag bakat och tvättat. Nu tänkte jag damsuga här lite snabbt och sedan duscha. Ikväll är det greys, missa INTE det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar