måndag 12 november 2007

Vad tokigt det kan bli

Nej jag menade inte på riktigt när jag skrev jävla ungar igår såklart. Tusan kära älsklingar menar jag nog egentligen.. Dom där två som får mig att så himla gärna vilja sätta mig på ett plan och fara till usa nu, nu med detsamma! Igår hade det droppat in ett mejl från Liz och idag kom det ett från Will. Lizzie hade skrivit själv, hon är ju stor nu min tjej. Åt Will hade nog Nancy skrivit men det var helt klart hans ord... Fast han har visst blivit stor min lillgrabb med, men nog ska han få smaka på att han fortfarande är min lillkille när vi ses :) Han har ju tom börjat simma och vågar doppa huvudet under vatten nu! Det är på något vis tur att det är ett tag kvar till nästa sommar, hade jag blivit tvungen att bestämma mig nu så hade jag nog åkt. Man ska aldrig säga aldrig så är det faktiskt.. Och det är väl egentligen bara jag som kan bestämma, man får sätta upp lite gränser och fråga sig runt omkring om vad man tycker och tänker.. Äsh, det är långt kvar till sommaren som tur är! Men man vet ju aldrig vad som händer..

Imorn går jag i skolan faktiskt, tro det eller ej! Detta känns som en riktig segdag, men jag har ändå varit ute en timma o gått så helt hemma har jag inte varit, har kokat massa köttfärssås också. Men sen har jag bara legat under täcket i sängen, och ändå, eller kanske pga det är jag dötrött och skulle kunna gå och lägga mig nu. Fast hey, jag har inte gjort onytta när jag legat under täcket heller, jag har faktiskt läst massvis i en bok som heter Rörelselek. Undras om jag ska flytta över till soffan nu, det kan ju hända något spännande på teven! Den har faktiskt inte fått varit på en enda gång tidigare under dagen. Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar