söndag 18 november 2007

Det blev mycket Grekland nu, här har vi en rolig kväll från start till dagen efter ;)















Är ganska nöjd med min insats idag, har kikat på Cullberg 40 år, dans, precis vad jag läser nu! Så då tyckte jag att det var i studiesyfte jag tittade ;) Har läst mer än halva första boken och tänkte lägga mig och läsa nu fast klockan inte ens är nio, jag kommer somna på en gång men då vaknar jag väl tidigt imorn och kan läsa istället då! Är jättetrött, fast jag tycker ändå inte det blivit dåligt med sömn i helgen. Även om vi hittade en hemskt bra film inatt så vi blev uppe ett tag längre än planerat :P Helgen har varit trevlig! Vi har shoppat så vi blev som änglar hela högen, och umgåtts på vårat trevliga sätt. Kommer mera en annan dag med foton. Nu fick det bli Grekland, jag vill då gärna åka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar