tisdag 20 november 2007

Såg lite foton från usa nyss, jäklarns vad mycket olika halsband jag hade på mig! Det ser ju fint ut... Undras var alla tagit vägen, det är ett jag har saknat ett tag men nu fick jag syn på det här - Var är det? Jag får nog ta o kolla igenom alla gömmen något tag, det borde ju ha följt med hem. Det enda jag vet att jag tappade där borta var mitt silverhalsband nån gång inne i NYC. Förresten kom jag på en intressant sak nu, när jag blev lite mindre så blev ju mina ringar lite för stora och åkte av och jag tror det är sedan dess de är försvunna, men om jag kollar igenom lite foton från olika tillfällen så kanske jag kan se om ringarna finns med nånstans o komma på när de användes sist? Smart va! Då kanske jag kan komma på vad för fiffigt ställe jag lagt dom på också!

Idag hade vi sista danslektionen och det tycker jag är lite trist då jag faktiskt tycker det är skitkul med dans! Man kanske skulle ta upp karriären igen? Jag och mamma kom fram till att jag faktiskt deltagit i minst fyra uppsättningar, inte dåligt! Smurfarna, Djungelboken, Sjörövarfabbe och nå karnivalgrej. Och då snackar vi dans alltså! Barndans, vilket det är som gäller nu, alltså har jag rätt stor erefarenhet av det. Om man bara minnas.... Fast barndans och barndans, hur klassificierar man det? Det vi gjorde idag blev rätt häftigt med, det går som inte att beskriva så bra men häftigt ja! Vi var i olika grupper och fick olika uppgifter, min grupp arbetade med kartor och ritade en varsin som vi sedan la rörelser på, snurr, hoppsa, rakt och runt. Nog är det saker man kan göra med barn alltid! Som sagt, synd att dansen är slut men på torsdag börjar en period drama och det är väl egentligen inget jag tycker är skittråkigt heller. Vi får se hur det går, blev ju glattöverraskad då vi hade en prov-lektion. På fredag ska vi dramatisera en saga med hjälp av olika effekter som vi sedan ska spela upp för de andra, det blir nog skoj! Nu ska jag lägga mig på soffan en sväng innan kören. Sista repet innan vi ska sjunga på gudstjänst på lördag, ohoj, kom o se om ni vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar