söndag 11 november 2007

Jag skulle behöva handla lite mat, allra mest skulle jag behöva handla en radio. Och så var jag påväg ut och iväg till maxi för att hitta allt det där, kommer utanför dörren och möter en halvmeterdjup ocean! Nehej, det går ju inte att ta sig nånstans, om man inte har en båt då förstås... Jag blir så less! Snö-regn-snö-regn-snö-regn... BESTÄM DIG!

Så nu får jag klara mig utan radio en dag till då. Mat kan jag ju handla på ålidhem iaf dessutom är det inte helt tomt här hemma. Städa skulle jag ju kunna göra istället då eftersom det är min helg, MEN, M ligger fortfarande och sover och jag tycker inte det är sjysst att börja köra damsugare då. Men jag kan ju börja med det där tysta... eller helt enkelt lägga mig på soffan tills han vaknar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar