lördag 10 november 2007

Men är hon nå skön då?

Fick en länk skickad från Tessan med den här tjejen, är hon nå skön eller? Jisses!



Har varit på Ålidhem ikväll med, fått god mat, umgänge, spel och litet tevetitt, najs! Ute är det snö och fint. Blev lite fundersam nu när jag gick hem för det är nästan ljust ute som en sommarnatt känns det som, det som varit kolsvart redan kl fyra några dagar nu? Knepigt.. Snö har vi nu iaf, inte en halvmeter men nog iaf en halv DECImeter! Men enligt mina beräkningar regnar den bort imorn, har varit så några dagar nu, snö varannan dag och regn varannan. Så fick jag ju då inte gå på bandy ikväll men vann det gjorde dom ändå så det var ju fint, undras när jag får gå på bandy på Sävstaås i år jag, kan det vara någon match kring 1:a dec månne? Vore fint om det vore en på söndagen då.. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok som jag hittade på bibblan idag, det är faktiskt lördagkväll och då får man icke plugga även fast jag har en bok som jag skulle kunna läsa.. Eller hur funkar det där Tessan? Får man "plugga" genom att läsa när man lägger sig och ska sova även om det är lördag? Hm nu blev jag lite kluven här.. äsh, jag har tid på mig så ikväll ska jag inte läsa den boken iaf. Punkt. Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Ja tjejen var grym =) jag anser iaf att man får läsa i samband med att man ska gå och lägga sig en lördag kväll :P hehe.

    SvaraRadera