onsdag 28 november 2007

Greys nu.. och jag pluggar!

Otroligt men sant, jag har faktiskt redan sett kvällens Greys, schhh ;) Behövde plugga lite nu, Ullis var snäll och lånade ut en bok till mig hela kvällen så nu ska jag nyttja den chansen o hämta lite fakta från den till mina två sidor om drama, om där finns något vettigt då! Sedan ska jag ligga i sängen och läsa den. Mitt tidigare försök till det resulterade i en 30 minuter lång tupplur!

Jag har hämtat tvätten och jag har packat, jag har också ätit; spagetti o köttfärssås, jag har varit till Emma med väskan och jag har handlat lite matsäck. Stannade hos Emma och drack te o bulle och såg på Bonde söker fru. Tack tv4, bra initiativ att texta Fredrik o tjejen, det har jag bett om länge! Äntligen kunde jag förstå vad som sas... Nu ska jag fortsätta skriva lite om Snick snack då innan jag slår mig ner i sängen, tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar