tisdag 20 november 2007

Heja Bollnäs

Nu har jag kommit hem från kören, hon har börjat sluta massa förtidigt alltså, då går vi ju miste om massa sjunga-tid! Idag har vi repat låtarna till lördag med mickar i kyrkan, sen har vi även smygsjungit adevent/julsång, sånna gillar ju jag :)

Så kollar jag bandyn nu och oehej ; 4-1 just nu! Heja Heja kom igen och håll i! Jaha nu uppdatera jag igen, 5-2, målen bara rasar in! 2a december får jag gå på bandy, dit är det inte så lång tid..

Nu hinner jag se lite Betty också, jag hänger ju inte riktigt med där längre pga kören men jag kan nog kika ändå, sedan vet jag inte om ja ska se på små människor eller på filmen på trean, den verkar inte så jävla bra och det är ju Christine sen så det blir nog lite slötitt på ingenting. Det är ju onödigt att plugga, eller hur? Malin live i luren nu, måååååååååål! 6-2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar