onsdag 7 november 2007

Insnöad

Så sitter man här helt insnöad i Greys och lite annat på teven och då jag ska gå och lägga mig hör jag något utanför fönstret så jag kikar ut, o se på tusan! Är det inte aldeles vitt!!! Och snöar det gör det, det nästan öser ner. Kan det ha varit en sån snö- eller salt traktor jag hörde? Tror visst det. Spännande, och jag som tänkte klaga på att igår smälte allting bort och det var varmt och idag slår dom till med massa kyla och jättekallt när det väl blivit bart, men icke sa nicke! Nu är vintern här, snöar det fler än två dagar på en vecka är det vinter, egen defination a'la Malla! Dessutom har ju faktiskt bandysäsongen börjat...

Nu ska jag läsa klart Isprinsessan och sussa sött, som en prinsessa, dock inte som en isprinsessa hoppas jag men en sån kanske jag blir då jag ska gå till skolan imorn om det fortsätter i den här takten. Förresten tycket vi inte så himla mycket om frökengöken som ska starta upp kurs med oss imorn, håll tummarna på att bettan fått haft några fingrar med i leken. Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar