lördag 10 november 2007

Nu har jag varit ner på stan och vänt och vet ni vad? Det snöar! :) Inte behövde jag gå själv ner på stan heller, nej hann knappt ut så träffade jag Johanna som också skulle ner så det var väldigt trevligt, var ett himla tag sen jag träffade henne. Hon var bland dom första jag lärde känna när jag flyttade upp hit! Men hem gick jag själv och utan radio också, jag hittade ingen.. Får nog prova på Elgiganto imorn eller så istället, jag behöver en på mornarna när jag går till skolan så jag kan lyssna på morronzoo och vinna en resa till gran canaria! Jag hittade en del annat på stan, lite fina kläder som jag skulle behöva men jag köpte inget, Vicky o Tess kommer på fredag och de var sugna på fikabuffé så då ska vi väl på stan I guess.. Skitbra att prova kläder efter en fikabuffé ;) Nu ska jag nog lägga mig o läsa, är det något bra på teven ikväll månne? Singalong! Tjohoj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar