torsdag 15 november 2007


Jag ser det snöar jag ser det snöar
Shit alltså, snökaos! Det är bäst att stanna inne idag, det bara vräker ner och har säkert kommit 2 mm på en timma!!!! Nej just ja, jag bor ju inte i Stockholm så jag behöver inte oroa mig, kan lugnt gå till skolan i mina vinterskor idag även om de inte hunnit ut och skrapat. Vi diskuterade snökaoset lite i skolan igår och då var det någon som fick till det bra med att "shit vi måste vara hemma från skolan idag, det har kommit snö så vi kan inte gå dit utan att få in snö i våra klackskor!" Haha, ja men typ då? Vi har inga fördomar... Kul med snö säger jag, fint och vitt!

Har en föreläsning idag kl 13, vet inte hur länge den ska hålla på och jag känner igen namnet på föreälsaren väldigt väl, hörde talas om att han pratade väldigt snabbt men det passar nog mig. I förra kursen gick det ju så sakta att jag hann tappa bort mig tusen gånger innan hon kommit nångonstans så idag kanske jag hänger med lite! Helikoptern har flugit här läskigt många gånger nu på morgonen.. Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan det är dags för att ge sig ut i kaoset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar