fredag 23 november 2007

Vilken dröm

Haha, att se Westlife sjunga Lasse-farvoritlåten från Tyskland! Det var lite skoj, undra hur de gör för att få folk att ställa upp på sånt där egentligen? Det är lite facinerande...

Idol ikväll då? Oj, skitbra, jag tror nästan jag måste börja heja på Marie mest nu.. fast alltså Daniel o Amanda är ju grymma dom med och alla de tre har ju varit det hela tiden. Finns ju inget annat än att Robban får packa o fara idag, eller? Vilket jäkla försvarstal och vilken totalsågning innan det, jag började påriktigt skratta för mig själv. Blabla blabla bla bla förkyld och så på det världens snörvling! Faktiskt är det svårt och tippa vilka av de tre andra som kommer vara i final nu tycker jag, fast nog blir det väl Amanda och Daniel som det varit klart sedan allt började?

Jag hade massor av mat efter min shopping idag, det blev svensk tapas, eller vad säger man? Massor av mat framdukat och massor av mat kvar! Det fick bli både middag och fredagskvällsgodis så då fick det bli en del :) Nu ska jag prata med lillebror som varit på disco ikväll innan det blir utröstning. Jo nu har jag fått fram en definition på tapas:
Tapas is not a particular type of food. Anything can be tapas - paella, croquettes, ham and cheese on toast, truly anything. As long as it is small and served with your drink (either free or at a surcharge), it is tapas. It doesn't even have to be Spanish
Tapas is not a starter. If you start eating tapas, you finish eating tapas, and you don't stop until you're full.
Alltså, min mat var ju lite smått av olika serverad med dryck - apelsinsaft! - alltså tapas! Jag åt även bara det och inte nå traditionellt skit med potatis till, och jag slutade inte förns jag var full! Tadaaa - Tapas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar