lördag 3 november 2007

Redo för fest

Nu sitter här en nunna framför datorn och skriver! Sambosarna såg vad jag skulle föreställa iaf så det kan ju inte vara så långt ifrån. De skrattade åt mig...

Tja, sexigare kläder kan man ju faktiskt ha, men detta är väl ändå snäppet bättre än pingvin som det var förra gången va? Svartmålad i ansiktet o med kuddar instoppade i kläderna :) Rödmålade naglar och vin, denna nunna syndar, hoppsan! Tror bannemig jag ska ta på lite parfym också, det lär väl heller inte vara så tillåtet? Nu ska jag packa väskan klart och så kommer hämtningen snart och tar oss upp på Ersboda där vi hittat nån trevlig lokal med singstar o allt, hoho. Om dom bara visst hur rutinerad jag är på det spelet!!

Förresten hittad jag min kamera aldeles nyss, den låg på ett mycket märkligt ställe.... och nu hinner jag inte ladda batterierna för kvällen heller, osis!

Well, hoppas ni får en trevlig kväll och det hoppas jag att jag får med! Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar