måndag 16 mars 2009

16 mars

Vet ni vad det är för dag? Denna dag har jag väntat på sen jag kom hit och trott den ska inträffa varje måndag. Nej nu ska jag inte överdriva men ikväll är det ju Gossip Girl och One tree hill på tvn, och jag ska se det live på min stora amerikanska tv från min stora sköna soffa ;) Fattas bara lite gott sällskap till det!

Dagen har varit bra, lång jobbardag, 9-18.30 men fisarna sover ju mellan 13-15.30 så jag får ett litet break. De är verkligen enna små änglar iaf. Imorse målade vi lite, sedan tog vi en promenad till posten och skickade iväg ett brev till Sverige, för att sedan ta genvägen förbi tågstationen hem och se på lite "toutous", bästa nöjet! Fixade lite lunch och stoppade i säng. Fick sedan väcka dom halv fyra då de var helt utslagna, lite snack och så gick vi ut och lekte i över en timma. Härligt! Middag på det och sen första gången jag badade dom, måste nog få säga att det gick toppenbra! :) Nu ska jag själv få mig lite middag strax innan tvn börjar. Fick veckoschema idag också och imorgon börjar jag elva. Ska nog ta mig ut till gymet om jag är vaken i tid. Det blir ingen solresa heller vilket är lite tråkigt, kanske skidåkning i helgen ist vilket heller inte är fyskam. Inget bestämt ännu dock. Hoppas eran 16 mars varit bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar