onsdag 25 mars 2009

Homesickness

I inlägget innan ligger en exklusiv "inside" video som man får be om lösenord för att se, spännande!

Upptäckte för en stund sedan att det inte alls är ikväll jag ska jobba utan imorgon! men jag var ledig till fem idag med...

Har inte tränat något men kollade upp schemat på vad de finns för gruppträning o ser att alla klasser är antingen före 10.30 och sedan börjar sista classen 6.30, alltså inga tider som passar mig. Får nog bli YMCA iaf som verkar ha lite mer klasser på olika tider. Det finns nog ändå inget som klår Iksu! Sen är det jobbigt att ta sig iväg första gången till ett nytt ställe ensam också

Jag har verkligen hemlängtan idag och jag förstår inte varför. Men jag fick nog förklaringen nyss då jag hörde att vännerna haft våffelkalas, jag kände nog det på mig!? Ni vet känslan i magen, jag har verkligen inte haft hemlängtan en enda stund tidigare, inte ens då det var så jobbigt hos första familjen. Jag hade Jennifer då och det var skönt, jag tror det är en del i det att jag är så "beroende" av lite enkelt umgänge.

Om en timma "går jag på" igen och det är helt okej, nu har jag kommit på något att göra på min håltid imorgon, shoppa! Men det är heller ingen höjdare då man är ensammen... Tröstsshopping för mig som är en depphög?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar