torsdag 19 mars 2009

6 credits

Jag bara måste ta tag i det där med vad jag ska plugga va? Sex credits, går att fixa via en helgkurs eller två i nödfall men vore roligt att göra något "vettigt" och träffa lite folk också. Boston har ju trots allt en hel del bra skolor har jag hört ryktas om... Gäller bara att leta rätt på vad jag är sugen på. Just nu ingenting, det är så ruskigt skönt att slippa plugga. Tänk att jag har tagit examen på riktigt och har en utbildning, det är helt sjukt! Hörde att vi fått våran C-uppsats, vårt examensarbete hemskickat upptryckt och "inbundet" nu, skulle vara skoj att se. Förstår ni? Inte jag! Examensbeviset dröjer väl ett tag till kanske men jag behöver det inte på ett tag heller. Mja, men att ta en kurs här blir väl inte samma sak som 3.5 år på universitet i Umeå direkt. Eftersom jag inte har något bättre för mig just nu ska jag nog ta tag i det istf att bara sitta och surfa runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar