måndag 23 mars 2009

En månad

Har idag varit här i USA i en månad och jag måste nog säga att tiden gått sjukt fort. Det bara är så! Det känns knappt som jag varit borta nånting, visst är det bra att tiden går men samtidigt vill jag ju hinna göra så mycket som möjligt medan jag är här! Iofs har jag redan hunnit se både NY och Boston... :P Veckan på hotellet gick supersnabbt, veckan i familjen i NY gick långsammare än jag nånsin varit med om, dagarna hos Bill rusade förbi och sedan har det rusat på sedan jag kom hit till Boston. Hoppas det lugnar ner sig nu och att jag hinner med så mycket som möjligt.

Imorse sken solen från klarblå himmel igen, graderna var runt noll och barnen tjatade om att gå ut så vi gjorde det. Fytusan, nollgradigt har aldrig någonsin varit så kallt. Jag höll på att förfrysa och barnen som vägrade ha vantar på sig var inte att leka med. Efter det har vi varit inne hela dagen, L var så gullig och bestämde sig för att inte ta någon nap idag också så det har varit till att leka hela dagen lång.

Först tänkte jag träna lite nu men så har jag fått paket från Sverige idag med skvallertidningar o korsord så det lockar mer och jag ska bläddra igenom en sån nu innan min tv-måndag drar igång om en timma. Gossip girl och OTH, tjoho!

1 kommentar:

  1. Gud är det redan en månad sen du åkte. Tiden har verkligen gått riktigt fort. Det är så skönt att höra att du har det bra nu, det är du verkligen värd! :) Här hemma skiner solen idag, men den förbaskade snön har ju dessvärre kommit tillbaka :/ Ha en härlig dag! Kramar

    SvaraRadera