tisdag 24 mars 2009

Tvätta tvätta varje da', det tycker jag är bra! Eller nån gång ibland iaf

Yey, mina barn bestämde sig för att nappa idag! Kanonbra. Jag började inte förns elva idag så jag behöver inget break nu egentligen men de mår så mycket bättre själva om de får sova lite. Det kan bli så grinigt och lättstött annars. Nu blir det en fröjdefull eftermiddag hoppas vi, det brukar inte vara något problem. Idag då barnen vaknar ska vi fara på en open artclass, vi ska alltså iväg och pyssla.

Min cc var här tidigare och pratade lite,hon var lite besviken på att ingen av sina aupairer hade hört av sig till mig fast hon påminnt dom, jag tycker också det är lite dålig stil men jag förstår ändå, de har ju sitt. Nu är det så att dessa tjejer bor typ bara minuter bort... Själv ska jag föregå med gott exempel och höra av mig om det kommer någon ny till vårt lilla cluster. Det blir tydligen storbyte i sommar för de flesta har varit här sedan förra sommaren. Heja heja! CC ville också prata med oss var som ifall vi hade några problem men jag har verkligen ingenting att klaga på som de inte kan höra. Undra om de hade något att säga om mig? Men när jag fråga om jag skulle gå därifrån sa A att hon inte hade nå hemligt att säga iaf så vi kan ju hoppas de är nöjda ;) Jag vet att de egentligen gillade sin gamla aupair mycket ju men det är ju bara att försöka göra mitt bästa och bli världens bästa aupair igen ;) De verkar nöjda och barnen med och det är väl egentligen det viktiga. Enda stället jag kanske brister lite är tvättningen som jag hamnade efter med förra veckan, men där är jag ikapp nu o försöker överprestera, haha. Så nu ska jag upp o vika tvätt! Hoppas att ni har en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar