lördag 21 mars 2009

Besök

Så sitter jag här med datorn och har haft kontakt med omvärlden ett tag genom Malin och Emma, och vet ni vad? Jag får besök om inte alltför lång tid! Först kommer Emma den 29 april och strax därefter den 2 maj kommer Malin och Truls! Kan ni förstå? Här kommer en bild på Truls som nuförtiden tar sig fram gåendes, tjoho. På den här datorn finns nästan bara kort från usa-tiden nu så tyvärr inget på Malin och Emma. Det blir hur som helst helt underbart att de kommer och jag längtar massor.
Tog bilen till Natick mall idag och spenderade ett antal timmar där, fick även med mig lite saker hem. Ett par solbrillor, ett bar mysbyxor, ett par vanliga byxor och en vårjacka, tjoho! Och ja mamma, jag tänkte köra på någon färgglad sjal. Gillar min gula-vita men den är ju kvar i Sverige så jag får allt lov att köpa en ny, inget problem. Elpryls affärer var det sämre med så jag fick varken några batterier eller en webcamera, undras vars man köper sånt i detta landet?

Tänkte först göra träningspremiär på något pass idag men jag hade ingen lust, så tänket jag gå på bio men lusten till det försvann också. Så nu sitter jag här, kanske tar ett litet träningspass här hemma. Eller så struntar jag helt enkelt i det och gör ingenting, det är faktiskt rätt skönt det också. Ska fylla i papper om social security number också ska jag fixa med lite annat, försöka ta tag i saker.

Såg ni på Robinson ikväll alla i Sverige? Jag gillar inte tv4 lika mycket som SVT som visar det mesta gratis o på en gång, idag tex kunde jag se första halvleken av bandyfinalen live. Heja Västerås igen, så himla bra, Grattis till det!

1 kommentar:

  1. skynda på med del 2 annars hinner vi aldrig lära oss.....

    SvaraRadera