fredag 6 mars 2009

Var börjar jag nu?

Täta uppdateringar från min sida nu men så blir det när det händer mycket, eller gör det egentligen det? Klart nu att jag kör ner till NJ idag iaf, håll tummarna för mig! Det är stooora vägar men som tur är det samma väg som leder hela vägen härifrån ner dit, 50 miles på samma fyrfiliga lilla thruway eller vad det heter? Gäller bara att jag kör försiktigt och inte krockar med någon, det vore så himla tokigt men det är inget jag planerar att göra. Sen ska jag även hitta rätt exit och hinna svänga där, min plan är att ligga i en mittfil så kan man lätt ta sig överallt? Mamman i familjen jag ska till sa också att jag skulle köra innan tre och efter sex för mellan då är det MYCKET bilar på den där vägen... Håll tummarna åter igen då! CCn till familjen i Boston ringde kl åtta imorse också, familjen där var oroliga att jag valt en annan familj redan för de ville matcha med mig, de hade skickat mejl men jag har inte fått något. Vilket är väldigt märkligt och hemskt tråkigt, vet inte vad felet är för jag får mejl från andra? Jag fick deras mejladress iaf och skickade och skrev som det var att jag ska träffa andra familjen och ge dem en chans också men att jag tycker deras familj verkar himla trevlig och att jag tror jag skulle trivas där. Beslut kommer ikväll. Om de fortfarande vill ha mig då?

Här är mina nya skor, jag känner mig nöjd med dom och jag tror de ska få göra premiär idag!

1 kommentar:

  1. Schyssta dojjer! :)

    Skoj å läsa om dina bravader! Hoppas allt löser sig för dej!

    Kram

    SvaraRadera