fredag 27 mars 2009

En koolen na na na

Har ni hört engelsktalande tvååringar sjunga En kulen natt natt natt någon gång? Man bara smälter kan jag meddela! Nu har vi nött tillräckligt tror jag för den sitter, de både sjunger och kan rörelserna :) Just nu det inte lika sött då L inte verkar nappa idag. Idag behöver jag deras napp då jag tänkte ta och städa lite här, det är rörigt, stökigt och lite damm i hörnen. Nu blev det otippat tyst så vi kan ju hoppas... Då fick inte jag sitta här längre då utan ska ta tag i den rena tvätten, alla sladdar och damråttor.

Det regnade igår kväll o har varit lite småblött på fm men ca 10 plus, nu kikar dock solen fram så vi kanske kilar ut en sväng i em. Ikväll ska jag troligen inte behöva sitta hemma helt ensam! Tjoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar