torsdag 26 mars 2009

Näe

Det är inte ett dugg bättre. Det blir så jobbigt när jag tänker. Fast nu kom jag precis nyss på ett nytt sätt att tänka som gör att det känns bättre, men då gäller det att komma ihåg att tänka på det sättet. Det går över va? Ush de där första jobbiga två veckorna kanske kommer för mig nu? Lite försenade pga att jag var så glad över att vara i en familj där jag trivdes efter den första, nu kommer allt annat ifatt... Jobb nu. Jobba går bra, då vet man ju att man inte kan göra något annat så.

2 kommentarer:

  1. Vi vill lära oss hur vi ska säga när vi kommer och hur vi ska säga när vi är på stan å sånt.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Emma, vi vill lära oss vad vi ska säga när vi kommer, och åp flyget och så :)
    Ja han går :) Jag vill se din film :)

    SvaraRadera