söndag 22 mars 2009

Tid

Tack till lillebror som hjälpt mig så att jag kan ladda min svenska telefon så nu går den att använda också. Tja, ha igång och kolla om det ramlar in några sms iaf. Det var inte alls svårt att fixa egentligen men jag har inte orkat kolla upp det.

Så har jag fått sett min nya kusin Rufus också som är en söt liten plutt. Han kommer dock vara stor första gången jag träffar honom! Det är mest när man tänker på alla barn som man inser hur långt ett år egentligen är, Truls har på de fyra veckor jag varit borta börjat gå på sina egna ben på egen hand. Mio kommer att vara 1.5 år när jag kommer hem istf en liten bebis på sex månader. Irma kommer vara stora tjejen! Men tänker man på annat än småbarn så inser man att ett år går väldigt fort. 3.5 år på universitetet gick ju läskigt fort då man tänker tillbaka! Och att familjen här börjar planera julen som på något vis känns nära då, men som ändå är långt bort för jag vet att efter julen är det ju snart dags att åka hem. Jo, det beror allt på vad man jämför allting med hur långt något faktiskt är.

Nu är det en timma tills jag börjar jobba och det kan vara länge, det kan också gå hemskt fort. Undra hur det kommer vara idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar