tisdag 3 mars 2009

Kallt kallare Mallas sovrum

Jag slår vad om att det är mínusgrader i mitt rum då jag vaknar. Det är kallt så ag knappt kan röra mig och datorn känns djupfryst. De sa att det kunde vara kallt i detta rum men aldrig kunde jag tro det skulle vara så här kallt! Jag har ett element att knäppa på men det luktar bränd hårfön så jag vågar inet ha det på över natten. Dessutom ger det knappt något varmare rum... Det här kan inte vara bra för datorn.

En vacker dag kanske jag börjar bli positiv, men just nu finns inte mycket ljus i tunneln!

Sen tänkte jag tala om att man får kontakta mig på internet om man vill nå för mobilen är strax stendöd efter att inte ha blivit laddad på över en vecka. Dumma jag tänkt ladda den via datorn men tydligen har jag tagit bort nå program som man behöver för det? Alltså måste jag hitta det programmet och installera eller försöka hitta mig en laddare. Hur nu det ska gå till när jag är stucked in a house.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar