tisdag 31 mars 2009

Sol sol

Hej hopp! Solen har äntligen letat sig fram efter två regndagar, så underbart! Jag vilade hela eftermiddagen igår och så har jag tagit det lugnt hela förmiddagen så nu är jag nästan på topp igen. Börjar jobba om tjugo minuter så vitt jag vet. Några bullar blev det inte igår men jag handlade lite torr yeast på affären. GPS:n lurade mig först till en affär som inte finns och det via en himl omväg. Jag har då lärt mig att man måste bestämma sig för att antingen lyssna på gps:en eller sig själv, inte båda två! Jag visste att vi hade åkt en väg till affären så jag svängde åt det håller fast gps:n sa en annan väg och tänkte att han skulle kalkulera om och det gjorde han. Det var bara det att han ville till en annan affär än mig så det tog mig ca 15 minuter att komma till ett ställe som normalt tar max två minuter... Och där har de rivit affären och håller på o bygga en ny så där gick det ju inte att handla! Hittade lätt till den andra sedan iaf som låg där jag trodde. Undra om jag ska våga mig iväg ensam till Starbucks ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar