måndag 2 mars 2009

Snowstorm

Här är vitt vitt vitt. Såg på tvn igår kväll att det var snöstorm i North Carolina och att det skulle komma hit under natten, 6-10 inches vilket inte är så himla mycket. Nu när jag vaknade var det vitt, så ja, jag har upplevt min första snowstorm! Hoppas det försvinner fortare än snabbt. Undra om hela östkusten fått snö?

Idag börjar första "jobb" dagen, dock inte ensam... Får väl se hur det går, ska göra mig klar nu så jag är redo kl åtta då jag börjar. Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Enligt TV4 vädret så skulle det snöa uta bara helvete här idag, men det har nog inte kommit mer än 10 flingor, är det ni som har tagit vår snö måntro? :-)

    Jag hoppas att det har gått bra för dig idag, men det har det säkert :-)
    Känns så konstigt att läsa din blogg. Den är ju liksom på svenska med å, ä, ö så det är svårt att tro att du är i USA. Men du är där! :-D

    Ha det bra! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, tog våren ett steg bakåt? Kanske du får nytta av dina vinter/vår skor/stövlar nu då?
    Mammut

    SvaraRadera