fredag 13 mars 2009

Det där med hejdå

S åkte idag, till California... Jag var nästan lite tårögd då jag sa hejdå o jag har inte ens kännt henne i en vecka! Att säga Hejdå har kommit att bli en svag sida hos mig.. Så nu känns det lite tokigt i magen på något vis. Hoppas jag får komma ut lite ikväll och träffa någon, det behövs! Just nu sitter jag med datorn och babymonitorn som spelar vacker musik för mig och barnen som sover i ett annat rum. De somnade på direkten idag, var nog helt slut! Fast vi inte har gjort så mycket, blev ingen promenad för det var minusgrader ute, huua! :P Mitt val! Tänkte också att vi skulle vara hemma så S fick säga hejdå och sånt. Nu är hon på planet påväg iaf. Barnen förstår ju inte riktigt att hon inte kommer tillbaka, som L alltid säger "Bye bye, see you on Friday". Annars har jag inte så mycket att rapportera om just nu, solen skiner, himlen är blå och graderna börjar krypa uppåt men det är ruskigt kallt. Få se om vi tar en liten promenad efter de sovit klart kanske. Ska nog ta mig en liten nap jag med nu, ha en trevlig fredagkväll i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar