måndag 30 mars 2009

Jag spottar ur mig inlägg!

Regn idag med, det får man väl leva med ibland, så länge det inte är snö nu är jag glad och eftersom det är närmare 10 grader varmt så känns snön långt borta.

Malla är inte på topp idag, det var verkligen en förkylning som låg på lut. Har fått sluta nu och ska lägga mig på soffan och vila mig i form med massor av apelsiner!

Igår fick jag ett samtal från en tysk tjej som bor precis granne, bara på gatan nedanför! En väldigt upptagen tjej visade det sig men hon är trevlig. Vi for någonstans och åt mat och så en glass på det, inte illa ;) CC'n små tvångsmejl börjar nog ge verkan nu för idag har ännu en tjej kontaktat mig... Fick också veta igår att det ska komma en till svensk tjej till vårt cluster i sommar o hon kommer också bo toknära. Det är ju trevligt med svenskar! Men rätt långt till sommaren...

Jag hade egentligen tänkt baka bullar idag men nysningar i bullarna är ju ingen höjdare... Får se om jag far iväg o köper lite jäst ikväll så kan jag kanske baka imorgon istället. Fast det blir ju utan pärlsocker då eftersom det endast finns på ikea? Måste fara dit något tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar