fredag 20 mars 2009

"Oh dear"

Hur sött är det inte när den lilla tvååringen klämmer ur sig "oh dear" och "oh man" i tid och otid? Ni kan nog inte föreställa er, ska försöka få det på film nångång :) Ska fixa batterier till min kamera först bara.. Hej hå mycket att stå (i). Lille W har gott och hojtat "åodie" hela dagen och jag har ingen aning om vars han fått det ifrån.

For iväg till våra två mall ikväll men utan någon större framgång, det var ju trevligt att gå i lite affärer. Men våra mall här i stan är inte så stora och så är de rätt, fashionabla eller hur man ska uttrycka det... Ska nog ge mig iväg ännu lite längre imorgon till ett stort mall som först var ett och sedan blev ett till och blev stort! Låter fint tycker jag. Skulle behöva nån slags elektronikaffär så jag kan införskaffa webkamera o batterier. Sen behöver jag verkligen en svart vårjacka... Ett par joggings vore inte heltokigt heller. Shoppingbehovet är stort!

Någon film blev det inte ikväll då det inte var någon som passade, jag for istället hem och har precis sett kvällens Så ska det låta, inte illa! Svt play säger jag bara... Imorn är det SM-final, Heja VSK!

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxo ha vårblommor!!!
    Men du- svart jacka? Varför?
    Du konstaterade ju att du hade så "färglad" garderob!?
    Men ok då, köp till några olika färgglada scarfs eller så att piffa upp din kollektion med!!
    (äsch-belv det tantvarning nu?)

    SvaraRadera
  2. Ööö, det var din käre mor som skrev om kläder nyss ;)
    Men det har du väl gissar ändå??

    SvaraRadera