torsdag 5 mars 2009

Vill ni veta var jag är?

Ledtråd: Jag mår bra.
Ledtråd 2: Jag har varit här förrut.
Ledtråd 3: Man är trevliga här.

Gissning? Yes! Hos B och N! Jag kände mig väldigt elak som "klagade" till dom men de säger att det är lugnt så.. B hämtade mig igår kväll hos Jennifer och nu är jag här. Barnen o mamman här i familjen åker till Florida idag så vi ska skjutsa dem till flygplatsen, jag har alltså snart sett mer på 24 timmar än jag gjorde på en vecka tidigare... Har också goda förhoppningar om att detta ska lösa sig, pratade med en counselor i Boston idag och hon har en familj som ska ringa mig senare. Var också och hälsade på en annan familj igår som verkade trevliga, sen är där en tredje familj som jag ännu inte hört något från men ja... Det känns much better. Nu ska vi nog åka snart. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar