onsdag 25 mars 2009

I belive


Det känns lite bättre nu, lite snick snack med hostföräldrar, ett samtal från en tjej från Brasilien och denna låt på reapeat. Den här får mig att tänka på mina tjejer och det galna nötandet och underbara sånginsatser! Bra hjälpmedel vid hemlängtan. Att bara få prata med någon hjälper också. Tjejen som ringde kände sig nog lite tvingad till det men äsh, min cc är verkligen gullig och försöker hjälpa till så mycket det bara går! Tjejen som ringde har i juni varit här i ett år, som alla andra... Och jag måste säga att jag inte förstod allt hon sa, tokigt. Hostföräldrar kan man också prata med ibland, nog blir det en del ord under dagarna med men på kvällkvisten vid maten kan man prata lite bättre. Ja, det känns lite lite bättre helt enkelt och vi hoppas att morgondagen blir fin!

Just nu kollar jag på Idol och jag har nog min favorit, är en kille som jag inte riktigt gillat för han kollar så konstigt och rör dig lite märkligt, tycker inte han är så himla bra artist heller. Nu visade det sig att killen är blind, man blir lite impad!

För att nämna skatten jag med som alla andra bloggar, som Malin skrev... Jag är SJUKT nöjd med min lilla återbetalning, så himla välkommet och grymt bra. Nu blir det förhoppningsvis resa av! Plus att jag såg månadslönen för det jag jobbade innan jag for också, inte illa alls... Puss på er!

1 kommentar:

  1. Dåså... då har du råd att försörja mig när jag kommer, för jag ligger verkligen på minus :s

    SvaraRadera