måndag 9 mars 2009

Hej mina vänner! och ni andra som tydligen också läser, oväntat och roligt :)
Nu har jag precis vaknat denna första morgon i Boston och snart väntar det där alltid lika jobbiga, gå ner första morgonen, försöka få sig nån frukost, ta reda lite på vad man ska göra och vad som förväntas..

Vaknar och tittar ut genom fönstret, snön vräker ner! Tunt laget med vit snö överallt, över hela stora gräsmattan och uppfarten... Tågresan igår gick bra, Bill skjutsade mig sedan bytte jag på Penn Station och åkte businessclass upp till Boston. Där mötte mamman och pappan mig och det kändes bra på en gång! Jiho så skönt. Huset är fint, barnen är ursöta och hela familjen verkar trevlig. Nu ska jag kila ner och ta tag i dagen...

2 kommentarer:

  1. Va skönt att det fixade sig så pass snabbt! Hoppas allt känns bra! Kan höras mer på mail sen :) Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Yes, det är jag! :) Så är Helga också din counselor eller? Svenskt sällskap är alltid trevligt, det blir inte så mycket av den varan vanligtvis!

    Skönt att första dagen gick bra, hoppas det fortsätter på samma sätt! Det är bara att hojta till om du vill hitta på något någondag! :)

    SvaraRadera