onsdag 25 mars 2009

Vår med vårat Å

Nu är jag ledig 4.5 timma, undra vad ja ska pyssla med? Det är strålande fint väder ute och jätteskönt. Jag och barnen var ute två timmar i förmiddags och pyglade på, besökte två olika lekparker, en stor fotbollsplan att springa på och så blev det en prommis med span efter big truck och tutus... Ikväll skall modern o fadern ut på något så jag jobbar ikväll istf eftermiddagen, någon som kommer håller mig sällskap? :P Fick ett litet litet ryck av hemlängtan imorse måste jag erkänna, gud så jag längtas till Emma och Malin kommer, men vad tomt det kommer bli när de åker igen. Jaja, så långt ska jag väl inte tänka ännu..

Kan berätta om igår då jag först skulle på starbucks på svenskfika vilket inte blev av denna gång heller, men jag hade mycket trevligt ändå. Skulle iväg o se på film. Så himla skönt att komma ut! C och E var snälla och skulle hämta upp mig så jag slapp komma själv första gången, de skrev då de åkte hemifrån o enligt mapquest skulle det ta ca 25 minuter hit. Jag väntade och väntade och blev lite orolig. En och en halv timma senare kommer dom! Det var tydligen inte det lättaste att hitta hit och jag fick hemskt dåligt samvete. Vi kom fram tillslut iaf och vi var åtta svenska tjejer som bara pratade, någon film blev det icke. De flesta av dom har varit här sen i somras och far snart hem men C och E kom i vintras de med. Sen kommer det väl nya aupairer till sommaren! Ja jag hade en trevlig kväll igår iaf, jag får nog leva på tisdagarna ;)

Nehej, en liten macka och en snabb promenix på det här då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar