söndag 22 mars 2009

Addicted to

Hur börjar man egentligen ett inlägg? Det funderar jag på nästan varje gång jag ska skriva och något blir ju skrivet tillslut så... Detta blev starten denna gång.

Har inga stora tankar att dela med mig av just nu. Kollade på mitt inspelade avsnitt av Private practice från i veckan och började fundera över begreppet jaw som de använde där. Jag förstod inte riktigt vad de menade men något i ansiktet för killen ville inte operera sig och se galen ut igen. Frågade A då hon kom ner men hon förstod inte heller riktigt... kanske förstod hon bara inte min fråga! När jag googla nu så betyder det iaf käft så det är väl inte direkt något ord man svänger sig med dagligen sådär.

Jobbade ju en sväng på eftermiddagen idag och det var inga problem, sedan kom grannen över med massor av sushi som vi åt. Och tänka sig, det var himla gott! Eftersom mamman här är gravid så var det tillagad fisk på många av dom och jag gillade dom bäst, vågade mig inte på tonfisken... Krabba, lax och ål slank dock ner. Är ni imponerade? ;) Ska nog lägga mig och läsa ett "mamma-magasin" härifrån för att se hur läget står till med allt, där finns också tips på saker här runt omkring att göra med barnen. Det var därför jag fick det, toppen! Har också fått mitt schema för veckan och inleder med sovmorgon imorn och tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar