lördag 28 mars 2009

Cheescake

Igår slutade jag kl sex och kvart över sex var jag dushad och klar för att ge mig ut och träffa folk, blev upphämtade här hemma av E och vi körde mot Natick mall och Cheescake factory där vi skulle möta F, som vi aldrig träffat tidigare. Cheescake factory visade sig vara en väldigt trevlig och populär restaurang, 30 minuter var väntetiden för att få ett bord men F hade redan varit där 15 min då vi kom så. Vi fick ett bord och vi fick menyer, jösses vad många olika sorters mat, hur skulle man lyckas välja? Tillslut gick det iaf men hann ju inte kolla igenom hela menyen ens. Kan dock säga att det blir fler besök där! Mm det var gott gott, och cheescake till efterrätt såklart, inte fyskam. Vitchoklad, mörkchokladbotten och hallon... Tjejerna var jättetrevliga och det var en bra kväll. Som slutade med att vi "firade" en födelsedag lite i efterhand....
Jobbardagen igår då? Tja, barnen somnade inte så mitt rum var kaos fram till aldels nyss då jag tog tag i skiten. Istället spenderade vi eftermiddagen med att skrika och gnälla men det funkar ju ibland det med ;) Jag försökte verkligen allt som de brukar tycka om men igår var ingenting bra. Sånt är livet! Nya tag en annan dag. Imorgon tex men jag tvivlar inte på att det går fint. Nu hade jag tänkte ge mig ut till gymmet men ser att solen kikar fram och då jag fixade frulle imorse såg jag att de var 12 grader varmt ute och det är inte så tokigt. Vi får se hur jag gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar